.:Grrrrr:.

Hatar att vara arbetslös!!
Tusen papper ska skickas in annars får man inga pengar o när man tror man har skickat in alla papper.... då är det nått skit med ett datum som måste ändras o ni ska inte tro att de som har hand om detta meddelar de arbessökande om detta...NEJ, utan det ska jag som arbetslös ha reda på själv...Enkelt o veta att de har fel datum på mina papper som AF har skickat in!! *GRR* less på detta...alltså denna månad kommer inte jag att få några pengar bara för att FK har segat med mina uppgifter!!
USCHA!!
Tur en sådan här gång att man har sambo o inte står själv med räkningarna..
(Tack vännen *puss*)

Nä nog med negativa vibbar..
Hoppas NI ALLA har en underbar dag i alla fall ;)

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0