.:Halloween-helg:.

Yes nu har det kommit .......  Halloween-firandet..
Allt man har fått hem i brevlådan denna vecka har haft med Halloween att göra...
Det har blvit lite sådär "chock-stort" här i Sverige på senaste åren tycker jag.
Men men jag gillar ju Halloween så mig gör det väl inget speciellt men det är ganska intressant o se hur något som utvecklas i USA träder fram så explosionsartat här i Sverige :) Lite småskojjigt o se framtiden ta plats tycker jag..hehe..
Jaja lite småtramsprat där ;)


Annars så är allt toppen....
Förutom att det är riktigt trist att gå hemma hela dagarna. Man får fasen inget gjort!
Man får ju mer gjort då man jobbar *suck*
Aja jag har ju sökt lite jobb så man håller tummarna :)


Ludde växer o frodas :)
Han är en väldigt livlig liten prick nu o vill
gärna testa husse o mattes gränser...
Mmm precis som barna i trotsåldern! Men skam den som ger sig ;)




Imorgon ska jag o Magnus faktiskt ut på lite partaj på första gången på länge ;)
Det är massor av spelsugna människor som ska träffas o äta mat o ha det skoj så det ser jag fram emot!
Ska bli skoj att komma ut o träffa lite folk ;)

Nä nu ska jag återgå till mitt plockande o möblerande ;)

Ha en superduper Halloween allesammans, om jag inte skriver nått  mer i helgen!



KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

ok då grillat hos oss kl 17,00 ?

2009-10-30 @ 23:26:33
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0