.:Men hallååå!:.

Nu börjar det märkas att man kommer in i Idolträsket mer o mer....
Det märks verkligen att det är svenska folket som röstar!!
När ska folket börja lyssna på sångarna istället för att rösta på den som är sötast!
Är så himla less...
Det har funkat rätt bra hittills tycker jag men nu börjar det smått spåra ur..
Detta är anledningen till att jag egentligen inte gillar sådana hör röstningprogram o allt som har med de att göra.

Visst Erica har haft sina svaga stunder men hon har ju en helt otrolig röst annars. Stark röst...
Men Rabih (ursäkta stavningen) han har ju haft svaga stunder sedan han kom dit till tävligen..
Det var en låt jag tyckte gick bra att höra på o det var Michael Jackson låten han hade för någon vecka sedan..
Men hallå!...
Jag tyckte helt klart att det skulle vara Eddie o Rabih som skulle stå mot varandra o Rabih skulle åka ut....
Helt klart. Han gjorde faktiskt sämst ifrån sig ikväll.... Sjöng till o med i otakt... :/
Men men det är ju som sagt min åsikt....
*********************************
Ahh...nu har man avreagerat sig lite i alla fall...
Ska bli intressant o se vem som åker nästa fredag.... Nu har inte talangen någon betydelse..
Nu återstår det o se vem som charmat folket mest!

Ha en underbar o fortsatt trevlig fredagskväll allesammans!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Elisabeth

Hej det är helt ok att länka till våran sida.. jo vist är det tråkigt att göra sig av med hästarna, men jag hoppas att vi snart kommer underfund med hur och vart vi vill bo =) Det är så grymt dyrt att köpa hus här så vi filosoferar på lite olika lösningar.. man allt löser sig på någe jävla vis =)



kram

2009-11-01 @ 11:42:22
URL: http://antonochtillasmamma.blogspot.com
Postat av: Sofie

Håller med dig fullständigt när det gäller Rahbi! Han skulle ha åkt ut för flera veckor sen. Jädrans små tjejer som röstar ;-)

2009-11-06 @ 09:48:03

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0