.:Onsdag:.

Idag har det varit en ganska lugn dag...
Jag har tömt vårt akvarium så det är klart att flytta ut till vardagsrummet...
Det står för tillfället i sovrummet och det är lite irriterande med en skvalpande pump när man sover ;)
Så det flyttas ut ..
Jag o Ludde har tagit en promenad idag. Det blev inte så långt men 1 kilometer blev det i alla fall....bättre än inget alls..

Jahapp arbetslös är man fortfarande....tyvärr..
Arbetsförmedlingen ringde idag o vi gjorde en handlingsplan så nu är det till att "aktivt söka jobb".
Jag har i o för sig redan sökt en del jobb så man håller tummarna att de hör av sig :)
Ni har ju kanske hört att GELAB som jag arbetade sist på, ska läggas ner här i Fränsta o flyttas upp till Östersund...
Mmm så där gick man på en nit att komma tillbaka...tyvärr. STORTRIVDES där!!
Men men livet går vidare o jag hoppas det löser sig för alla de inblandade ;)

Nä idag blev det en snabbupdate. Kanske blir längre imorgon ;)

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0