.:Blandade semesterbiler:.

Oj oj oj nu var det ett tag sedan man uppdaterade bloggen :/...
Sorry för det men nu ska jag försöka att bättra mig ;)

Nu är ju semestern över och livet är åter tillbaka till det vanliga...
Jag kan ju inte påstå att det har varit bra väder denna sommar.
Den måste ju tituleras som "Sommaren som regnade bort"! *uscha*
Men men lite hann vi ju med i alla fall :)

Här kommer lite blandade bilder från vår sommar...
Vissa bilder är till o med innan semester (därav de soliga bilderna ;))

**Besök av Håkan o Helena här hemma i Gim**


Vår nya uteplats ;)




Detta har varit sällsynt denna sommar...


** Promenad längs Kyrkostigen, Fränsta**



Badplats Viken

** Jag och Magnus i Stugan **





** Båttur på Ljungan (Håkan på besök) **






** Jag och Magnus uppe i Stekenjokk **








** Besök hos Håkan & Helena i Nordmaling **





Badplats vid havet i Rundvik


** Husvagnssemester i Sörbygden **





Finfångsten ;)



** Vi hämtade vår hund Ludde 27/7-09 **


Luddes kullsyskon
(Ludde är den som ligger närmast gallret o med ryggen hitåt )


Vår gosenalle
;)


** Första turen till sommarstugan med Ludde **



Luddes första båttur
Zzzzz...



Zzzzz....under heeeeela båtturen :)



** Countryfestivalen i Furuvik 2009 **



Lasse Stefanz


Linda Gail Lewis (Jerry Lee Lewis syster)


Jill Johnson


Smile ;)


Mark Chestnut (kanonlirare från USA)


** Pappas 60-års fest hemma hos oss **


Mina syskon Jenny, Theres, Pappa, Maria o farbror Gunnar


Födelsedagsbarnet :)





Så det var lite om vår tid i sommar :)
Nu när man ser tillbaka så har vi hunnit med en hel del o haft väldigt roliga stundar trots det såliga vädret :)
Men här har ni lite av det vi gjort.
Återkommer med mer uppdateringar senare ;)

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Helena

Men Anglica, vi var inte i Rundvik, vi var på Rödviken...Skillnad skillnad! Det är ju världens rivalitet mellan N-mailng och Rundvik...

2009-09-04 @ 14:37:20
Postat av: gittan

Så går det när man inte uppdaterar omgående Då glömmer man namn osv. Men du det där du skrev om regniga sommaren hm, vet inte om jag håller med utan jag säger så här jag. VI HADE IALLAFALL TUR MED VÄDRET! KRAMAR

2009-09-06 @ 12:05:36
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Angelica

Helena---> Hehe ops sorry! :)

Gittan-----> Jo det är lätt hänt :). Men jag är lite fundersam vart du var i sommar om du inte märkte regnet ;). En vecka innan vår semester DÅ var det soligt o fint...nästan FÖR fint :D Typiska svensken: aldrig nöjd ;)

2009-09-07 @ 21:18:13
URL: http://anga.blogg.se/
Postat av: Sofie

Faan va mycket bilder, skit roligt att titta på, ni verkar ha haft en mysig sommar med mycket upptåg ;-)

KRAM

2009-10-14 @ 16:08:51
URL: http://sgradin.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0