.:Nyfärsk 25-åring:.

Jahapp då har man blivit ett år klokare o visare
Igår var det min födelsedag....
TACK o åter tack till alla som grattade mig och uppvaktade mig på min dag.
Det känns faktiskt mycket bättre nu när man blivit 25....Lite sjukt men så känns det..
Nu har man liksom passerat ett halvt decennium till så nu bär det utför till 30
Hehe knasförklarat men det känns liksom lite så *asg*

Nä annars då?....Jo jag jobbar o står i på dagarna... Tyvärr så har jag bara jobb till den sista denna månaden men men livet går vidare. Man får hålla tummarna att det kommer in mer jobb där senare... :/ Jag stortrivs verkligen på det här jobbet!
Kanon är ordet som sammanfattar det hela...Som sagt: Jag håller tummarna
Vår hund Ludde må jag säga växer o frodas så det knakar!
Han är nu 14 veckor o 3 dagar (hihi exakta-märta) Busig o glad hund! Han är så himla duktig för att vara så pass liten ändå.
Han sitter, ligger, stannar, platsar o kommer på inkallning (de gånger det inte finns någor som är MYCKET intressantare än husse o matte...) på kommando....Han är helt otrolig. Allt detta har han lärt sig på bara de 6 veckor som vi har haft honom.
Man blir faktiskt stolt som matte
Det var ett superbra beslut av oss att skaffa hund. Vi ångrar oss inte en enda sekund!


En sak jag verkligen skulle vilja göra är att byta min design här på bloggen..
Men jag har inget Photoshop (för tillfället) så jag kan liksom inget göra riktigt...Jag har hur många idéer som helst men de får tyvärr vänta ett tag...Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge

Det var nog allt för den här gången!

Tills nästa gång vi ses...
KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0