.:Askallt igen...*suck*:.

Fasen vad less jag blir på denna jäkla kyla.
Den riktigt biiiter sig fast i kropp o själ.... *brrrr*
I morse hade vi -27 grader här hemma....
Det var så attans kallt att bilen min inte startade...*grr*
Jag fick sätta dit batteriladdare OCH värmefläkt under huven för att det skulle tina lite...
Jobbigt då det blir så här kallt och man inte har motorvärmare i bilen...icke bra, men som tur är så kom ♥vännen♥ hem på fikat o hjälpte mig igång med liket. (Tack älskling)
Kl 10 klev jag in på jobbet...Tur man har förstående arbetsgivare

Annars har dagen gått väldigt bra...
Sverige vann ju över Finland i hockey i morse...Nice!
Sen har jag också nu fått se att vi har tagit silver i damstafetten i skidor , SuperNice!!
Fasen vad bra vi är i vinterspelen...Har aldrig riktigt tänkt på att vi har några medaljchanser i vinterOS.
Men denna känsla rann bort totalt i Turin för 4 år sedan o det verkar banne mig hålla i sig...
Jag är helt nöjd med Sveriges insats....... (lite synd det inte går lika bra för Helena Jonsson och Damkronorna...)



Nä nu ska jag titta lite mer på damhockeyn (Sverige-USA) o sedan blir det natti natti.....

Gonatt folket!
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Vad fint du har gjort på bloggen kram

2010-02-28 @ 13:54:10
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gittan - Tack tack ;) Kram

2010-03-02 @ 18:02:08
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0