.:Länge sen sist...:.

Jo det var ju ett tag sedan...
Man har inte riktigt haft tiden till att uppdatera.
Jag har jobbat en hel del på sistone så man har i stort sett bara kommit innanför dörrarna o lagt sig...
men jag hoppas att det ändras

Annars har det väl kanske inte hänt så mycket...
Jag jobbar för fulla muggar o stortrivs med det. Såååå himla skoj att träffa folk igen o umgås!
Störtskönt!
Idag har vi väl bara donat på hemmaplan. Fått igång traktorn, skottat o fått iväg en skoter (jippie)
Bara resten av allt skrot kvar

Nä idag orkar jag inte skriva mera, jag har ju plåtat ihop en ny design här ikväll så nu måste ögonen vila...

Ha de bäst tills nästa gång!
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Theres (lillasyster)

det blev riktigt snyggt:)

2010-02-10 @ 15:01:01
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/
Postat av: Anga

Theres - Tack :)

2010-02-10 @ 19:43:47
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0