.:Trött o Slut:.

Åååhhh vad jag är trött...
Har varit det nu ett tag...
Endera så har jag inte sovit ut tillräckligt eller så är det helt enkelt en förkylning som ligger o ruvar under ytan....Mmm inte bra. Har inte riktigt tid att bli sjuk just nu känns det som...
Annars mår jag väl hyffsat bra...
På jobbet är det full fart. Jobbar o sliter med katalogen så den blir klar snart, men det tar längre tid än vad man tror *suck*. Tur att man trivs så bra på jobbet så det inte gör så mycket 

Just nu tittar jag på Biggest Loser...Fasen vad duktiga dom är och OJ vad mycket dom gått ner.
Helt otroligt. Önskar jag var där med dom :/
Men men vi ska väl ta tag i vårt vi med...så småning om *suck*
Känns inte som om man har den rätta motivationen ännu.....
Snart så börjar Vinterspelen....Är det någon som tittar på det?
Jag tycker det är kanonskoj i alla fall. Jag gillar Felix Herngren SKARPT!

Nä nu är reklamen slut!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: jag

hehe... har en mattegåta till dig.. vad blir:

du+jag+bio+snart igen=?

jo det blir en perfekt idé :D

2010-02-17 @ 20:49:28
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe jo det låter inte alltför dumt ;)

2010-02-18 @ 20:45:07
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0