.:Hej Då 2009 - Välkommen 2010:.

Nu har 5 dagar passerat på det nya året och det känns faktiskt lite bättre än i fjol
Hehe kanske inte känns så där mega-annorlunda...men faktiskt...
Detta året inledde jag med att jobba...Förra året inleddes arbetslöst.....aha jo detta året är nog på god väg att bli bättre hihi....
Tänkte i alla fall apa efter mina vänners bloggar o lägga in lite bilder från mitt 2009.
Håll tillgodo!


JANUARI


Vi bygger buren till vår nya familjemedlem: Kalle..

FEBRUARI


Skoterdag med släkten på Edebosjön

MARS


Angeltävlingen på Edebosjön (Lag Powerpinglorna )

APRIL


Påskmiddag hos mamma på Frösön

MAJ


Premiär i båtåkande och fotbollslirande

JUNI


Skolavslutning & Svärfars 60-års fest

JULI


Semester i Stekenjokk & fiske i Sörbygden

Familjen utökades med vår älskling ♥ Ludde ♥

AUGUSTI


Countryfestival i Furuvik & Pappas 60-årsfest

SEPTEMBER


Dukat för surströmming på GELAB (min sista arbetsdag där )

OKTOBER


Besök hos sommargrannarna i Gnesta. Slånbärsplockning

NOVEMBER


Besökte mamma på Frösön på hennes födelsedag

DECEMBER


Julrock på Railway Saloon Sundsvall
-The Fiery Fred and the who cares-
(kan hända att jag hörde fel på fairy ?? får ta den smällen )
Så... det var mitt år det...
Håller tummarna att 2010 blir MINST lika bra

KRAM


 


Vad tycker ni?
Postat av: Theres (lillasyster)

Vad kul att du har lagt upp saker som hänt undr året :)

KRam på er

2010-01-07 @ 18:17:52
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0