.:OS is over:.

Jo så är det...vad ska man nu spendera kvällarna med

Just nu sitter jag o kikar på nätet innan maten ska bli klar. Vännen har lagat ihop en riktig god middag som vi ska smaska på så fort det blir klart !
Sedan blir det kanske en promenad med vovven, skulle ju vara till pass nu när vädergudarna har lugnat sig lite
Annars blir det nog en lugn kväll...
Ska sätta upp gardinerna i vardagsrummet kanske... har inte suttit några där sedan jag tog ner julgardinerna (i januari!!!) jag har inväntat nya stänger och nya gardiner, men nu har de kommit så nu blir det till att göra om lite. Det är alltid roligt!

Nä nu börjar maten bli klar.
Mors!!

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

När Ludde var här häromkvällen, var det han som promenerade mig mig och inte tvärtom. Fy tusan vilken tjurig en. Tur att man inte ger sig. Fast han är otroligt charmig när han sätter sig alldeles nedanför mitt anskite och stirrar in i mina ögon. Som om han sa (är jag duktig nu)

2010-03-03 @ 09:31:29
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gittan - Hehe jo han kan vara sååååå charmig när HAN vill ;)

2010-03-04 @ 21:44:54
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0